تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارائه در اپلیکیشن “تأمین من” به ۴۸ خدمت رسید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، برنامه کاربردی تلفن همراه «تامین من» تنها برنامه کاربردی مورد تأیید سازمان تأمیناجتماعی برای ارائه خدمات غیرحضوری به مخاطبان این سازمان است که از سوی این سازمان در دو نسخه PWA وAndroid برای بهرهبرداری عموم کاربران منتشر شده و قابل نصب روی تلفنهای هوشمند و … ادامه خواندن تعداد خدمات غیرحضوری قابل ارائه در اپلیکیشن “تأمین من” به ۴۸ خدمت رسید
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.